Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mit tegyek, ha probléma van a rendeléssel (nem jó méret, mást kaptam stb.)?

Vedd fel velünk a kapcsolatot a kézhez vétel után minél hamarabb, és orvosoljuk a problémát. info@barbeloekszer.hu

2. Mi a teendő, ha megrongálódott/elveszett a csomagom a szállítás során?

Vedd fel velünk a kapcsolatot minél hamarabb, info@barbeloekszer.hu, írd meg rendelés számodat és a csomagazonosítót, valamint rongálás esetén küldj kérlek egy képet a kapott csomagról.

3. Rendelhetek egyedi ékszert?

Természetesen, vedd fel velünk a kapcsolatot info@barbeloekszer.hu, írd le mire lenne szükséged, és amennyiben tudjuk teljesíteni elkészítjük neked.

4. Hogyan tudhatom meg mikor érkezik a csomagom?

A futár vagy csomagpontra érkezésről a megadott elérhetőségeken a futár cég fog értesíteni.

5. Hogyan tudom lemondani a rendelésemet?

Rendelés után 2-3 nap a csomagküldés ideje, erről levélben is értesítünk. Amennyiben ezt megkaptad, a lemondást már nincs módunkban elfogadni. Ebben az esetben ne vedd át a csomagot, vagy élj a 14 napos elállási jogoddal. Mind a 2 esetben jelez ezt felénk kérlek. Elállás esetén használd az űrlapot:
https://docs.google.com/…

Amennyiben a megrendelésedet még csomag küldés előtt lemondod, válaszolva a megrendelés visszaigazolására, akkor annak nincs egyéb következménye, és ha előre utaltál, azt visszautaljuk. Ez a lemondás nem vonatkozik az egyedi rendelésre. Abban az esetben előre utalás után tudjuk küldeni a csomagot.

6. Élhetek-e a 14 napos elállási joggal?

Természetesen igen, kérlek az alábbi űrlapon jelezd ezt felénk:
https://docs.google.com/forms/d…

7. Hogyan tudom kezelni az adataimat?

Kérlek, az alábbi űrlapon jelezd ezt felénk:
https://docs.google.com/forms/d/1gnOq-IRX1rBMCrgJtdS8bK9hYg159Isnm2oLN3l3LRM/edit

8. Panaszt szeretnék bejelenteni

Kérlek, az alábbi űrlapon jelezd ezt felénk:
https://docs.google.com/forms/d/1d33fdZ7O2qoU9SfZ10iFMwqO8OQo2vever67i6nDxRg/edit