Általános Szerződési Feltételek

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (későbbiekben Megrendelő/Fogyasztó) az www.barbeloekszer.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

Cégnév: JURA Ásvány Kft.
Székhely: 2230 Gyömrő Segesvári utca 28/1
Adószám: 29278853-2-13
Cégjegyzék szám: 13-09-213420
Kibocsátó cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbíróság
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: jurabt2230@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36 20 5564388
Számlaszám: 10103056-71827200-01005005 MBH Bank
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Üzemeltető.

Weboldal: http://www.barbeloekszer.hu
E-mail: info@barbeloekszer.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 5564388
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Webáruház.

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:

Név: Servergarden Kft
Székhely: 1139 Budapest, Váci út 99-105. Balance Building ép. 3. em.
Adatközpont: 1101 Budapest, Expo tér 5-7.
Weboldal: https://www.servergarden.hu/
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek

Az Barbeloékszer Webáruház az JURA Ásvány Kft. internetes áruháza, melyben féldrágakövekből nyers és csiszolt ásvány kövekből készült ékszereket, dísztárgyakat kínál eladásra. Az Webáruházban történő elektronikus rendelés leadása a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Üzemeltető és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban Megrendelő) között. A Megrendelő a rendelés adatait, valamint a rendeléssel kapcsolatos szerződési feltételeket a rendelés véglegesítése oldalon a kérem a rendelés felvételét gomb megnyomásával fogadja el.

Az Üzemeltető kijelenti, hogy az elektronikus úton történő értékesítéshez a jogszabályban előírt feltételekkel és szakhatósági engedélyekkel rendelkezik.

!!Figyelmeztetés!! Minden termék egyedileg készül, így a termékekről készült fotó és a kapott termék 5-7%-ban eltérhet. Az eltérés alapja az amúgy készen vásárolt anyagok (ásványok) fajtán belül is eltérést mutat, illetve a kiegészítő eszközök között is tapasztalunk minimális eltérést.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg. A csomag szállítása kérhető csomag pontra, házhoz vagy személyesen a 2230 Gyömrő Segesvári utca 28/1 címen vehető át.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási információk menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az Webáruház adatok között rögzített e-mailcímen (info@barbeloekszer.hu) szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az Webáruházzal.

A rendelés menete

A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó „Bejelentkezés emlékeztetőt”. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a „Bejelentkezés” menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.

A kosár tartalmát a „Kosár” menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a „Tovább a pénztárhoz” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, a Webáruház adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására a rendelés után maximum 3 munkanapon kerül sor, erről levélben kap értesítést.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

4. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Üzemeltető felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az Webáruház technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

5. A megrendelések feldolgozása

Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a 2-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék alapanyaga nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől és idejétől függ, erről bővebben a megadott elérhetőségeken további tájékoztatást adunk.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

6. A megrendelt termék ellenértékének a fizetési módja

A megrendelt termék fizetésének módja

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket. Bankszámlaszám: JURA Ásvány Kft., 10103056-71827200-01005005 MBH Bank

Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az Üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, készpénzben, vagy bankkártyával.
Cím: 2230 Gyömrő Segesvári utca 28/1

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott (FoxPost, Packeta, Posta) futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott csomagautomatába vagy címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti fizetés után vehető át. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

PayPal online bankkártyás fizetéssel: Bankkártyával vagy PayPal fiókkal is kiegyenlítheti rendelését.

8. Szállítási információk

  • Személyes átvétel: ingyenes
  • FoxPost csomagautomata: 1 142 Ft
  • Packeta csomagpontra szállítás: 975 Ft
  • GLS csomagautomata: 1 900 Ft
  • GLS házhozszállítás: 1 900 Ft
  • Posta (postán maradó): 2 060 Ft
  • Amennyiben a rendelési érték 20.000 Ft feletti, a szállítás ingyenes.
  • Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.
Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a FoxPost futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik a futárszolgálat által előre jeleztt időpontban. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az Webáruház adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Csomagautomata

A csomag kézbesítése kérhető csomagautomatába is, ebben az esetben válasszon egy olyan automatát, ami az Ön lakásához vagy munkahelyéhez a legközelebb esik. A FoxPost, Packeta és GLS automaták esetében már közel 3 100 helyen át tudja venni az ország egész területén. Megrendeléskor válassza ki a megfelelőautomatát térképes keresőnk segítségével. Csomagautomatás szállítást kérhet minden esetben utánvéttel is.

Postai szállítással kapcsolatos információk

Postai küldemény választásánál kérem vegye figyelembe, hogy csak postán maradó csomagként tudjuk küldeni a vásárolt terméket, ugyanis a postai kézbesítés esetén 2 cm-nél vastagabb csomagot már nem helyeznek postaládába. Mivel a termékeink törékenyek, így minden esetben buborék csomagolásban küldjük, aminek adott a vastagsága. Megértésüket köszönjük.

Postai kézbesítés esetén csak előre utalást fogadunk el. A postán maradó csomagról nem kap értesítést a csomag megérkezéséről, így a Webáruház által jelzett postázás után 2-3 napon belül személyesen kell érdeklődni kiválasztott postán

A postai küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

9. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a Fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású vagy hibátlan állapotú terméket. Amennyiben a Fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az Üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az Üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a Fogyasztó felé. A Fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli.

Amennyiben a Fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az Üzemeltető a Fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a Fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a Fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az Üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a Fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a Fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az Üzemeltető sürgős javítási munkáknál

10. Jótállás

Az Üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a Fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék Fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az Üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a Fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét XXX napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az Üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

11. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

Kellékszavatosság

Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés keretében vásárolt új termék vásárlása esetén Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Megrendelő – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Megrendelő közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Megrendelő részére történő átadást követően keletkezett. Ha a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Megrendelőnek felróható okból keletkezett, nem köteles Megrendelő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Megrendelő a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Megrendelő – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.

Termék szavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Megrendelő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó kizárólag akkor mentesül termék szavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

12. Panaszok intézése

A panasz bejelentéshez az alábbi rövid űrlap kitöltését kérjük:
https://docs.google.com/forms/…

Az űrlapon mindenképp jelezze a pontos rendelésszámot, és foglalja össze panaszát.

Az Üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az Üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az Üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az Üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között intézhetők.
Ha Szolgáltató és Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Megrendelő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Megrendelő számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Szolgáltató székhelye szerint illetékes Testület a Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV. em. 2. ajtó
Telefon/fax: (+36-1) 792-7881
Fax: 06-62-426-149
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

13. Adatkezelés

Az Üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

14. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), Fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Általános Szerződési Feltételek letölthető verzió: